Re: patch-o-matic

On Sat, 1 Feb 2003, Michał Ściubidło wrote:
> Kiedy chce przejsc do nastepnego patcha to pisze mi, ze to juz
> wszystkie. Jakis glupi blad? Mam debian woody na 2.2.23.

jesli to debian to czy przypadkiem nie kompilowales debianowego kernela
kernel-source-2.2.23 ?
U mnie nie chcialo przyjac patcha na "Packet write" bo mial konflikt poszlo
dopiero na kernelu Linusa. Opiekunowie debianowi dodaja sporo latek do
kernela i stąd te konflikty przy nakladaniu niektórych latek

Jeśli to nie to , to nie wiem.

>Ever heard of .cshrc?
That's a city in Bosnia. Right?
--[ debian.e-legionowo.pl ]----------------------------[ FBSD.glt.pl ]--