patch-o-matic

Witam

Jest to w zasadzie pierwszy moj post na tej grupie dlatego chciabym
wszystkich przywitac :). Jestem poczatkujacym urzytkowniekiem linuxa jesli to jakas pierdola to nie rzucajcie nozami.

Googlowalem ale bez rezultatu.
Chcialem  spatchowac p-o-mem kernel 2.4.20 znajdujacego sie w
/usr/src/linux. Ostatnia wersja p-o-m ale na wczesniejszej tez to samo. Robilem tak:

export KERNEL_DIR=/usr/src/linux
chmod +x runme
chmod +x pom2patch
chmod +x (cos co sprawda czy patch jest "zaaplikowany") ismo...
./runme extra

wypisuje:

"welcome..."
"Testing Need directory and patch" -to wyswietla ismocostam zle podane parametry? Jak to naprawic?

i chce mi sie aplikowac patch:
"extra/extra extra patch:"
ktorego sie nie da zaaplikowac. Pisze:
"patch: **** read error: Is a directory" fakt jest tam katalog ktory sie nazywa extra ale nic mi to nie pomoglo...

Kiedy chce przejsc do nastepnego patcha to pisze mi, ze to juz wszystkie. Jakis glupi blad? Mam debian woody na 2.2.23.