Re: Re[2]: Dselect

On czw, 2003-01-30 at 21:28, Paweł "Argail" Kowalski wrote:

> Hhmmm... myslałem że wyjaśniłem ... to ScrollLock - odpowiednik tego
> samego co na klawiaturze.

To ma coś wspólnego z "software flow control". Jeżeli użądzenie
odbierające (czyli Ty), nie nadąża z obrabianiem danych, to wysyła znak
ctrl-s (to ma jakiś niski kod ascii) i nadajnik czeka. Jak już się upora
z danymi, to wysyła crtl-q, czyli gotowy do odbioru. Generalnie
prehistoria komputerów :-).