Re: reisefs i instalacja Debniana od zera

On Wed, Jan 22, 2003 at 08:41:21PM +0100, Leaf wrote:
> Hello debian-user-polish,
>
> Dobzre, przechodząc do sedna sprawy, będę składał serwer od podstaw -
> czy jest zatem możliwość instalacji systemu reiserfs już na etapie
> instalacji systemu??? czy tez normalnie robie partycje ext2 czy ext3 i
> potem je "formatuje" na reiserfs? Instalacje Debiana będę robił przez
> sieć (piszęę - bo może to będzie miało znaczenie).

Ja, używając do instalacji mini-ISO z people.debian.org/~ieure/netinst/
i wybraniu przy starcie kernela bf24 miałem taką możliwość. Do wyboru
było Ext2, Ext3 i Reiserfs. Nie wykluczone, że teraz już z oficjalnych
płyt też będziesz miał taką możliwość.

Pozdrawiam.
--
 Maciej Wachowiec <dwakwiaty@wp.pl>