Re: znacie cos do konwersji napisow w filmach ?

> A moze cos konkretniej? Zmiany z czego na co? Chodzi o konwersje
> czcionek czy czasow?

To jest format TMPlayer'a - tez mam z tym straszliwy problem - jest ksbueditor czy cos podobnie pod KDE
ale kompilacja przy moim gnome jest poprostu nierealna (tyle pakietow sie gryzie ze szok).
Same napisy TMPlayera przekodowac (zmienic czas) to pikus - ja sobie cos napisalem w perlu lub php (juz nie pamietam)
do tego - ale z kolei ROBIC (od zera) subititle to masakra - nie ma jak na linuxie ;)) (no chyba ze xmms + lirics)

Adrian Siemieniak | Administrator (at) Internet Center Polska
sauron(at)icenter.pl
tel. (0-71) 344-82-52 wew 26