Re: drobne

On Mon, Jan 20, 2003 at 07:43:28PM +0100, My hope the destroyer wrote:
> 1. Kiedy otwieram jakas strone (konqueror 3.0.5) na ktorej jest jakas flashowa
> aplikacja i pozniej minimalizuje ja albo cofam sie do porzedniej,
> przegladarka sie wiesza. Pozostaje tylko xkill. Czemu, co zrobic by

Jesli to faktycznie wina flasha (a pewnie tak wlasnie jest) - nie
mozna nic zrobic. Ewentualnie przekonac panow z Macromedia, aby
udostepnili kod. W celach edukacyjnych mozna odpalic konquerora pod
kontrola gdb.

> 2. Gdzie znajde cos po polsku (duzo) na temat grsecurity?

Z tego co mi wiadomo po polsku nie znajdziesz wiele na ten temat...
ale moge sie mylic.

--

  _.|._ |_  _.    : Adam Byrtek, alpha@(irc.pl|debian.org)
 (_|||_)| |(_|    : gg 1802819, pgp 0xB25952C0