Re: Graphical Boot pod debiankiem?

On Sunday 19 of January 2003 12:38, Robert Olejnik wrote:
> Było to tak, Sun, Jan 19, 2003 at 10:23:47AM +0100 Piotr G. napisał(a)
do mnie coś takiego:

> O ile dobrze pamiętam, w mandrake'u jest to robione przez aurore,
> poszukajcie sobie na freshmeat.net: aurora.
coś stronka aurory przestała istnieć, albo google zaczęły się mylić ;-/

> Acha, czy ktos uzywa LPP (linux progres patch), łaty są dość stare,
> dlatego pytam sie czy ktos zakladal na nowy kernel i czy to działa ?
u mniena 2.4.18 działało ładnie (niestety ja nie potrafię na dłuższą
metę żyć bez komunikatów przy starcie systemu ;-))

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4