Re: Graphical Boot pod debiankiem?

Pewnego pięknego dnia Sat, 18 Jan 2003 20:46:51 +0100
Mateusz Papiernik <mati@mati.rm.pl> napisał co następuje:

> Cześć!
>
> Czy jest jakaś łatka na jądro/whatever, która dawałaby graphical boot,
> sprawdzona w działaniu pod Debianem? Jest niby LPP, ale od dawna nie
> rozwijany, i nie wiem czy warto się w to pakować, i czy to nie będzie
> zbyt ryzykowne, a chciałbym zrobić tak jak w MDK9, że kompek odpala
> się cały czas z ładnym progressbarem, a to co zawsze jest na
> fullscreenie, to w małym okienku - taki po prostu bajerek. Czy jest to
> realne? No i co z init.d-scripts ? pewnie trzeba będzie je jakoś
> modyfikować - może jakiś linkiem moglibyście rzucić?

Nie widziałem nigdy Mandraka, ale od dłuższego czasu mi chodzi po
głowie, żeby sobie zrobić taki bajerek. Myślę, że można spróbować
zainstalować sobie mandraka i zobaczyć, jak tam to jest zrobione. Może
spróbuję to zrobić w wolnej chwili.
A gdybyś odkrył wcześniej jakieś rozwiązanie, to proszę daj znać.
Pozdrawiam
Piotr G.

--

   |  To, że siedzę przed komputerem 25 godzin na dobę |