AWARIA SYSTEMU PLIKOW - PILNE

Witam.

mam ext3 na serwerze jako partycje root.
na tej partycji jest rowniez katalog /var (wiem ze niezbyt mądrze, ale robilem
to dawno temu i wtedy jeszcze nie wiedzialem. )
po naglym zwisie serwera (sam sie zresetowal)  zamiast w katalogu /var zamast
katalogu log mam plik log, to samo z lock i  state?
Da sie to jekos odratowac? dodam ze przelecialem partycje fsck i nic, tzn
znalazl jakies bledy, naprawil ale jest to samo. przegralem sobie pliki log
lock i state i w ich miejsce stworzylem jkatalogi aby serwer mogl dalej
pracowac? Co mam teraz zrobic (poza backupem tego co przezylo)  i czy jest
szansa ze odzyskam orginalne katalogi z tych plikow.

pozdrawiam Piotr Potargowicz.