gdm w sidzie a graficzne tematy?

Cześć!

Używam GDMa, tego z Sida (wersja 2.2.5.5-2). Zdziwiony stwierdziłem,
że mimo iż dwójka, to zależy od GTK 1.2, a nie 2.x, no ale nie ważne.
Nie ma to coś w ogóle programu gdmsetup, o którym mowa w faq na
art.gnome.org, jest tylko gdmconfig, ale ten nie pozwala na ustawianie
tematów. Chciałem sobie załadować ładny temacik, no i nie mogę - czy ta
wersja po prostu tego nie obsługuje? Może muszę skompilować własną?

Jeżeli to inna kwestia - to jak mogę ustawić temat, z jakim chcę się
logować (mówię o tych XMLowych z obrazkami, i przezroczystymi bajerami
i w ogóle)? /etc/gdm/gdm.conf też świeci pustką pod tym względem...

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support