Re: bind9-refresh problem

Witaj JAS,

Thursday, January 16, 2003, 10:37:08 AM, you wrote:

JAS> Ja miewam czasami takie komunikaty zwiazane z secondary

JAS> Jan 15 16:10:56 dns named[200]: zone domena.pl/IN: refresh: failure trying
JAS> master xxx.xxx.xxx.xxx#53: timed out

JAS> Nigdy jednak nad tym sie nie zastanawialem dlaczego tak jest bo klient jest
JAS> na radiolini i czasami zdycha :-|. Byl okres ze mialem dosyc sporo tego typu
JAS> komunikatow teraz zdarza sie to rzadko.
JAS> Wtedy tez i ja mialem problem z laczem, ten segment sieci w ktorym jestem
JAS> byl nadmiernie obciazony ...
JAS> teraz jest calkiem dobrze

Moj sdns rowniez stoi na mocno obciazonym laczu i po przewaleniu ton
dokumentacji i faq-ow mysle, ze to wlasnie bedzie przyczyna. Dziwne
tylko, ze wg sugestii z listy bind9-users nie pomoglo tu zastosowanie
opcji serial-query-rate
Tak czy inaczej dziekuje wszystkim za pomoc, moze w kolejnej wersji
cos z tym zrobia bo widzialem juz wiele glosow na ten temat.
 Michal                            mailto:coor@kkr.org.pl
--
www.kkr.org.pl
www.wrc.net.pl