Re: win2k & deban na jednym dysku c.d.

On Thu, Jan 16, 2003 at 12:22:00AM +0100, marcin1_01@wp.pl wrote:
> Witaj debian-user-polish!
> zainstalowałem win 2000 i debiana linux uruchamia się bez problemów
> ale win 2000 przy starcie pokazuje jakieś błędy partycji i sie
> nie włącza linux na ext3 a win na fat32 win chyba nie obsługuje ext3 i
> nie powinien go widzieć wiem że to jest problem na grupę o windowsach
> ale może ktoś będzie znał odpowiedź jak odpalić tego gównianego win2k

Zbyt mało napisałeś aby stwierdzić w którym miejscu popełniłeś błąd.
Napiszę Ci jak ja sobie radzę z takim problem:

1. Partycje na dysku zakładam zawsze pod linuksem. Linuksowy fdisk
zaleca aby partycje dosowe zakładać fdiskiem dosowym, ale nie
stwierdziłem żadnych problemów.

2. LILO instaluje na partycji linuksowej i ustawiam ją aktywną.

3. Po instalacji ( i reinstalacjach :( ) windows jedyne co muszę zrobić
to spowrotem ustawić partycje linuksową jako aktywną.

Powodzenia,

R.