half-duplex

Hello debian-user-polish,

  Kurde ;)
  Czemu debian std. ustawia mi karte realteka 10/100 w tryb
  half-duplex? Pomoglo mi dopiero ustawienie na sztywno w biosie karty
  sieciowej trybu full-duplex, ale podczas bootowania nadal wypisuje
  cos w stylu: setting half-duplex mode based on autonegotation
  partner ability 000000. Co prawda po wpisaniu full duplexa w biose
  sieciowki moge to olac, niemniej denerwuje mnie taki komunikat :/
  Czy to kwesti jakis ustawien czy Debian tak ma? Mialem to na jadrze
  2.4.19 i mam nadal na 2.4.20.

--
Best regards,
 Leaf                          mailto:leaf@cyb3r.org