karta muzyczna

Witam

Zaintalowalem sobie debianka 3.0 i zainstalowalem jadro 2.4.20 + grsec
Posiadam SoundBlaster 128PCI. Komp to architektura HP (chipset intela)

modul ktory sie poprawnie laduje to: es1371.o

ale teraz: jak moge dostac do tej karty??
probowalem przez /dev/dsp i nic.. brak odpowiedzi
przez /dev/dsp1 jest dostep, ale karta "burczy" i nie "slychac" tego co
idzie z line in (microfone)
probowalem tez przez /dev/audio i tez brak odpowiedzi.. do /dev/audio1 jest
ale jak z dsp1

ktos moze mi pomoc? karta jest na 100% ok

Aha.. ta plyta ma wbudowane 2x SCSI aic7xxx
oraz macierz dyskowa DAC960

Ma ktos moze jakis pomsyl?
chce zrobic live broadcast z karty (line in) via liveice i icecast serwer,
ale mi jakies bzdury liveice wyrzuca ..

Pozdrawiam
Banzi

Poczta nowych mozliwosci >>> http://link.interia.pl/f16bc