Re[3]: SoundBlaster Audigy

Hello Pawel,

PK> Linux Kernel v2.4.20-ac2

PK> i dalej:

PK> Creative SBLive! (EMU10K1)

PK> A w opisie czytamy :

PK> Say Y or M if you have a PCI sound card using the EMU10K1 chipset, such as
PK> the Creative SBLive!, SB PCI512 or Emu-APS.
PK> For more information on this driver and the degree of support for the
PK> different card models please check:
PK> <http://sourceforge.net/projects/emu10k1/>

PK> Jedyną wadą emu101 z jądra jest brak obsługi 5 glośników - pracuje tylko
PK> lewy, centrum,prawy i woofer.

> [...]

no ale bez 5 glosnikow to juz nie to :) ...
generalnie ja tez mam grsecurity wiec ac2 nie zabardzo mam jak
zaaplikowac :) ...

a wlasnie czy ktos sprawdzal moze juz serie jajek 2.5.x ??
kiedys probowalem ale nic z tego nie wyszlo :( ...

generalnie to dopiero od niedawna walcze z linuxem jako workstation
nawet teraz, (wstyd sie przyznac) klikam z windy :)...

btw.
wlasnie czy ktos widzial dobry klon pod linuxa programu The BAT ??

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um@go2.pl