Re: ekg - pyt. OT [bylo: Re: pakiety ekg]

On Wednesday 15 of January 2003 11:46, Mateusz Papiernik wrote:

> zaraz zaraz, a OD KIEDY ekg nie szyfruje hasla w konfigu? jak
> pamiecia lata siegam, to zawsze szyfrowalo..

tak btw. to ekg szyfrowało hasło wcześniej niż gg,
sam słałem łatki (które i tak zostały przepisane na nowo,
w którejś tam wersji) aby owo szyfrowane przez ekg hasło
mogło być odczytane przez gg.

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4