RE: problem z podniesieniem polaczenia SDI

> Witajcie.
>
> Mam nastepujacy problem. Po zmianie sprzetu w kompie (plyta i
procesor)
> zachcialo mi sie reinstalacji systemu (dopiero sie wciagam w to). No i
[cut]

Witam ponownie.

Przeszukalem co moglem, ale dalej jestem w punkcie wyjscia, prosze,
pomocy. Ustawilem opcje debug do pppd - a to, co pojawilo sie w syslogu
jest pod adresem http://cord.nu/~silver/log . Ja juz nie mam pomyslow.
System to Debian Woody 3.0 - Kernel (w tej chwili 2.2.20) - komputer:
plyta Asus P3B-F + CPU PII 400 + 128 MB SDRAM. Sprzet byl sprawny w 100%
przed wymiana (przelozeniem go z mojego prywatnego kompa).
Kompilacja jadra byla robiona na podstawie zapisanego z poprzedniej
instalacji pliku z ustawieniami + zmiana w konfigu typu procesora (nie
wiem, czy cos jeszcze potrzeba). Konfiguracja SDI byla zrobiona rowniez
na podstawie plikow z ustawieniami z poprzedniej instalacji.
Ech, juz zbaranialem ...

Pozdrowienia dla wszystkich

jorhni