Re: sid again

It was 2003-01-14 18:46 when Grzegorz Gnieciak wrote:

> Jesli jakies pakiety nie spelnialy by zaleznosci, zawsze mozna sprobowac
> apt-get przez modem. Ostatecznie jest to mniejsza ilosc danych.

Trzeba mieć modem ;) Zwykle radziłem sobie przy użyciu apt-zip i wgeta.
Na kompa w pracy ściągałem aktualne listy pakietów, przynosiłem do domu do
/var/lib/apt/lists/offline/ i uruchamiałem apt-zipa (potem przeszedłem na
apt-get--print-uris) po czym wynik niosłem do pracy i odpalałem ssacza
jakiegoś(wget, flashget itp). Pobrane pakiety do domu, apt-move i instaluję

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl goto: http://users.stone.pl/szczepan/

      ...wszystko się przewróci, a stałe równowagi dalej będą stałe.
      		-- dr hab. S. Roszak