Re: Odp: qmail i aliasy

On Tuesday 14 of January 2003 09:27, Tomasz_Plachecki@orfe.pl wrote:
[...]
> sorki ale mozna sie zirytowac czytajac takie cos z rana, testuje
> liste dwa tygodnie i nie znalazlem poki co nic
> interesujacego dotyczacego debiana.... mam jeszcze pozytywne
> nastawienie i nadzieje, ze moze trafilem na kiepski okres

(to jest tylko moja prywatna opinia więc jak ktoś ma zamiar
 mnie ,,oświecić'' to proszę na priva - obiecuję że postaram się
 na każdy list odpowiedzieć :-))

Jeśli chodzi o debiana w ogólności, to pytań które można zadać (tzn.
tych nie całkiem banalnych) jest bardzo ograniczona ilość, dlatego
jakieś ścisłe reguły co powinno być dozwalane przy postowaniu na grupę
czy nie, w ogóle nie mają sensu, chyba że chcemy w przeciągu kilku
miesięcy doprowadzić do je obumarcia, a tak chociaż możemy się
nacieszyć opiniami w stylu: ,,jeśli się chce z kimś pogadać to tylko z
debianowcami'' ;-) [cytat oryginalny z #debian.pl w sieci IrcNET]

No i moje osobiste pytanie do Ciebie Tomaszu : Cóż ciekawego chciałeś
znaleźć na tej liście? :-) Nie jest to w końcu lista developerska więc
żadnych ,,nowinek'' tutaj nie uświadczysz, nie jest to też lista
,,security'' więc i takich ciekawostek nie ujrzysz, za to jest to lista
,,samopomocy użytkowników'' i o to właśnie w tej całej zabawie chodzi
(imho) :-)

PS. czemu wątek o rosołku umarł ? ;-/

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4