Odp: Re: qmail i aliasy

Łukasz Nowak <Lukasz@Nowak.eu.org>
Wysłane przez: £ukasz Nowak <shufla@pg157.gliwice.sdi.tpnet.pl>
03-01-14 08:42

        Do:     debian-user-polish@lists.debian.org
        DW:
        Temat:  Re: qmail i aliasy

Witam,

Piotr Szewczyk <blezer@rednet.krakow.pl> napisał(a):
> Czy ktos ma pojecie jak sie definiuje aliasy dla tego serwera poczty. Bo
> przeczytalem
> wszelka dokumentacje na jego temat ale nadal alis mi nie dziala. Z gory
> dziekuje za
> wskazowki

-1. cd /var/qmail/aliases
0. man dot-qmail
1. http://cr.yp.to/qmail.html
2. http://www.lifewithqmail.org/
3. Zmień na postfixa/exima (mówi Ci to były zagorzały obrońca qmaila,
powód? Prozaiczny, ten program nie jest już rozwijany, a łatki, które
umożilwiają mu pracę z SSL i podobne sprawy są nieciekawe w
implementacji (poza tym podobno są całkowicie źle napisane).
postfix również obsługuje Maildir/).
4. (;)) http://rikrose.net/why-not-qmail.png

Pozdrawiam,
Łukasz

przeciez napisal, ze wszystko przeczytal ;-)))))

pozdro
tomek

--
Łukasz Nowak | Civilization starts with espresso...