Odp: qmail i aliasy

"Piotr Szewczyk" <blezer@rednet.krakow.pl>
03-01-14 02:05

        Do:     <debian-user-polish@lists.debian.org>
        DW:
        Temat:  qmail i aliasy

Czy ktos ma pojecie jak sie definiuje aliasy dla tego serwera poczty. Bo
przeczytalem
wszelka dokumentacje na jego temat ale nadal alis mi nie dziala. Z gory
dziekuje za
wskazowki

Piotrek

taaa.... z pewnoscia dokumentacja zostala przeczytana dokladnie :-)
proponuje przeczytac FAQ ze szczegolna uwaga przy punkcie 16, ktore jest
standardowe w pakiecie qmaila,
na stronie qmaila (www.qmail.org) jest podany adres: http://www.lifewithqmail.org/ gdzie znajduje sie
"ksiazka: do qmaila jest tam rowniez wzmianka o aliasach (to chyba
naturalne)

PONADTO W JEDNEJ Z POCZATKOWYCH LINIJEK TEKSTU NA TEJ SAMEJ STRONIE JEST
LINK DO GRUPY DYSKUSYJNEJ DOTYCZACEJ
QMAILA CZY ZADAL SOBIE KOLEGA TROCHE TRUDU ABY ZNALEZC TAM COKOLWIEK ????
JEST ARCHIWUM Z KILKU LAT !!! + ENGINE DO PRZESZUKIWANIA
otoz ja sie pofatygowalem dzisiaj z rana i znalazlem 9289 postow
zawierajacych slowao alias :-)
juz 1 z linkow dotyczyl powyzszego problemu !

NIe wiem ale myslisz, ze jak ci ktos tutaj napisze to zrobisz aliasy,
skoro po przeczytaniu tego samego we WSZELKEIJ DOKUMENTACJI nie dziala :-)
????!

sorki ale mozna sie zirytowac czytajac takie cos z rana, testuje liste dwa
tygodnie i nie znalazlem poki co nic
interesujacego dotyczacego debiana.... mam jeszcze pozytywne nastawienie i
nadzieje, ze moze trafilem na kiepski okres

pozdrawiam
Tomek
tomaszpl@goonies.cyberpunk.pl