Re: Kernel 2.5.57?

W liście z wto, 14-01-2003, godz. 00:29, Andrzej Dalasinski pisze:

> PS2: sida i 2.(2n+1).x (n={0,1,2,3,4,...}) zostaw developerom, niech oni
> popracuja, a my ew. pozniej potestujemy i bedziemy wysylac sobie opinie.
> jesli chcesz rozwijac (jajko) to  musisz poszukac inforamcji na innych
> listach...

Nie jestem developerem. Nawet programista nie jestem bo to co pisze to
na wlasny uzytek. Mysle tylko ze jak ktos umie czytac i zna adres
www.google.com to z sidem sobie poradzi.
Nie mowie ze wszystko mi dziala jak nalezy, ale nie mam wiekszych
problemow. Po prostu, bardzo czesto  problem ludzi, ktorzy maja klopoty
z oprogramowaniem czy komputerem polega na tym, ze nie czytaja tego co
jest napisane (przez pierwsze dni pracy z debianem bylem zachwycony -
pisal mi co sie dzieje ew. podczas instalacji krzyczal: jezeli chcesz
cos zmienic tu i tu masz plik konfiguracyjny), lub nie chce im sie
poszukac.
A co do kernela 2.5 - ja tez jestem ciekawy jak on dziala a nie chcce
subskrybowac kolejnej listy bo i tak brakuje mi czasu na czytanie tej.
A na duzo bardziej niezwiazane z debianem watki ludzie na tej liscie
odpisywali nie robiac z tego problemu.

P.S. Jezeli uwazasz ze rosol babci dodaje sily do pracy z debianem to ja
chetnie pociagne ten watek. CZasem, gdzy mam duzo pracy a jest juz pozno
przydaloby sie takie cudo.

P.S.2 Nie musimy juz tego watku kontynuowac.

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes