Re: Kernel 2.5.57?

On Mon, Jan 13, 2003 at 09:07:15PM +0100, Mateusz Papiernik wrote:
> Cześć!
>
> Czy ktoś miał jakieś doświadczenia - pozytywne/negatywne - z jajkami
> serii 2.5? Po zmianie komputerka na AXP 1.8+ chciałbym sobie dość
> rewolucyjnie wymienić jądro, no i nie wiem czy przejście na 2.5 będzie
> dobrą decyzją - co w nim działa a co nie? Mogę się bać o swój
> filesystem? Ponoć serie niestabilne potrafią ni stąd ni z owąd zrobić
> unrecoverable error na partycji i po ptokach...
IMHO nie ta lista...
BTW 2.5.x to rzeczywiscie rewolucyjna zmiana, a poza tym w domu wszyscy
zdrowi??

/yanek

PS: ma ktos cos przeciwko, zebym rozpoczal watek o rosole mojej babci???
naprawde dobry i daje duzo sily do pracy z Debianem, czyli zwiazany z
tematyka listy.

PS2: sida i 2.(2n+1).x (n={0,1,2,3,4,...}) zostaw developerom, niech oni
popracuja, a my ew. pozniej potestujemy i bedziemy wysylac sobie opinie.
jesli chcesz rozwijac (jajko) to  musisz poszukac inforamcji na innych
listach...