Kernel 2.5.57?

Cześć!

Czy ktoś miał jakieś doświadczenia - pozytywne/negatywne - z jajkami
serii 2.5? Po zmianie komputerka na AXP 1.8+ chciałbym sobie dość
rewolucyjnie wymienić jądro, no i nie wiem czy przejście na 2.5 będzie
dobrą decyzją - co w nim działa a co nie? Mogę się bać o swój
filesystem? Ponoć serie niestabilne potrafią ni stąd ni z owąd zrobić
unrecoverable error na partycji i po ptokach...

Dzięki za sugestie,

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support