problem z podniesieniem polaczenia SDI

Witajcie.

Mam nastepujacy problem. Po zmianie sprzetu w kompie (plyta i procesor)
zachcialo mi sie reinstalacji systemu (dopiero sie wciagam w to). No i
zrobilem ... ale problem w tym, ze nie moge teraz ustawic polaczenia sdi.
Wpisalem dane w pliki konfiguracyjne ppp - a dokladniej mowiac zamienilem
pliki z poprzedniej instalacji (dzialajacej) - wpisalem w inittaba
wywolanie pppd (rowniez z poprzedniej instalacji) - i robie sobie restart
kompa. I zaczyna sie jazda ... komputer nawiazuje polaczenie - ale po
chwili wywala mi hangup`a. Po sprawdzeniu w logach nic nie moge znalezc
(przyczyny) - wpisy sa tylko ze laczy i rozlacza. W trakcie kombinacji
roznych udalo mi sie kiedys znalezc info: "can`t locate module
tty-ldisc-3". Ale przypuszczalnie bylo to spowodowane bledna kompilacja
jadra. Pomozcie, bo mnie trafi %$#@#@%#.
W chwili obecnej mam Debiana Woody z jadrem 2.4.19 z grsecurity.

Pozdrawiam wszystkich

--
jorhn
jorhn@irc.pl

"... A poza tym uwazam, ze Kartagine nalezy zniszczyc ..."