Re: Exim - domeny

On Sun, Jan 13, 2002 at 09:36:21AM +0100, HowDog wrote:

>Mam taki byc moze prosty problem, ale dla mnie nierozwiazywalny od prawie
>tygodnia.
>Sytuacja jest taka - jest serwer, na ktorym jest domena i poddomena.
>Poddomena
>zaostala dodana niedawno i dotychczas wszystkie konta byly zakladane tak,
>ze
>adres mialy "uzytkownik@domena.pl"
>Czy mozna ustawic gdzies jaki adres bedzie mial uzytkownik???
>Bo teraz bym chcial kilku nowym uytkownikom zalozyc konta z
>adresem "uzytkownik@poddomena.domena.pl".
>Gdzie ustawia sie nazwy domen dla kont mailowych?

A przyjrzałeś się temu, co opisałem na którejś z grup dyskusyjnych?
Widziałeś kiedykolwiek dokumentację do Exima i jego plik
konfiguracyjny?

Zaglądałeś na google w poszukiwaniu czegoś o hostach wirtualnych w
poczcie ogólnie, albo w eximie konkretnie?

Umiesz ustawić poprawną datę w systemie?

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]