Fw:

Forwarded by mun <cld@op.pl>
 From:    "Corinia" <corinia@wp.pl>
 To:      <Undisclosed-Recipient:,

 Date:    Sat, 11 Jan 2003 15:54:08 +0100
 Subject:
----

Bestialstwo
Blagam, dopiszcie sie do listy...

Moi Drodzy,
Znalazlam adresy na stronach "Koty Rasowe",
pozwolilam sobie z nich skorzystac aby powiadomic Was o tym co
ludzie moga zrobic z kotami..... Ta wiadomosc obiega w tej chwili
caly swiat.
 Pewien Japonczyk z Nowego Jorku, hoduje i sprzedaje koty nazwane
BONSAI CATS i nie byloby w tym nic dziwnego gdyby..... kiedy są
jeszcze kocietami a ich kosci sa jeszcze bardzo elastyczne
wklada je do bardzo ciasnej butelki i (wykorzystuje rozne ksztalty,
np bardzo plaskie, okragłe jak pilka, stozkowate itd), zamyka je tam
na kilka  miesiecy!!!!!!!
 podaje im chemikalia, ktore maja na celu
ueleastycznienie a wlasciwie wstepne rozpuszczenie kosci......w
czasie wzrostu wypelnia on butelke, kazda jej szczeline..... Kocie po
miesiacach przebywania w butelce nabiera jej ksztaltu, nie jest w
stanie sie poruszac...... jest po prostu wegetujaca roslinka - ludzie
kupuja je jako - DECORATION PET - czyli zwierzeta ozdobne!!!!! i po
prostu nieruchome np. stawiaja na kominku!!!!!!!! Na stronach do
ktorych podaje adres znajdziecie wiele informacji na temat tego
bestialstwa - niektore zwierzeta sa kupowane i trzymane przez kilka
lat w tych slojach - karmione sa przez rurke, w odbyt montuje im sie
tube, przez ktora się zalatwiaja...
 Nie wiem jakie wrazenie to wywiera na Panstwu, dla mnie to musi byc
powstrzymane, dlatego prosze o podpisanie sie pod lista (na samym
dole) i rozeslanie tego do wszystkich znajomych, ktorzy  kochaja
zwierzeta. List ten zostanie przekazany do Organizacji Praw Zwierzat
w Stanach Zjednoczonych.
Ze szczegolna prosba zwracam sie do tych, ktorzy maja kontakty za
granica - rozeslijcie to (pod spodem ta wiadomosc jest w jezyku
hiszpanskim i angielskim - nie trzeba tlumaczyc).
 Adres strony intenetowej hodowli BONSAI CAT -  wszystkie informacje
i zdjecia (uwaga obejrzenie ich grozi szokiem) -
Jezeli lista przekroczy 500 osob nalezy ja odeslac na adres:

 pozdrawiam i przepraszam ze z takim smutnym tematem i prosze nie
pozostancie bierni

York who
there's something

with chemistry to

fashion in NYC,
If you want

Protection

LIFE, and

amigos:

vende "gatos

copie e cole em um

1.- Ana Checa Mżxico, D.F..
2.- Manolo Aller Mżxico D.F..
3.- Alberto Huerta Mżxico D.F..
4.- Manuel Gutiżrrez Mżxico DF
5.- Marco Zapata Madrid
6.- Teresa Morato Mżxico D.F..
7.- Ximena Goyenechea Mżxico D.F.
8.- Larissa Lara Mżxico D.F..
9.- Marina Arencibia Venezuela
10.- Ana Maria Carvajal Venezuela
11.- Edgard D'Angelo Venezuela
12.- Claudia Marquez Venezuela
13.- Derek Ludovic Venezuela
14.- Rodolfo Placencia Venezuela
15.- Marbella Caceres Venezuela
16.- Maria Cristina Caceres Venezuela
17.- Ana C. Castro venezuela
18.- Victoria Sanchez, Venezuela
19.- Maria Editha Valdeavellano, Chile
20.- Patricio Valdeavellano, Chile
21.- Reinaldo Lopez, Venezuela
22.- Paula Aedo, Chile
23.- Constanza Carrasco, Chile.
24.- Cecilia Noton, Chile
25.- Carlos Eduardo Briones Bolbaran , Chile
26.- Ximena Alejandra Briones Bolbaran, Chile
27.- Pamela Andrea Roa Alarcon, Chile
28.- Gabriela Beatriz Christiny Guajardo, Chile
29.- Magdalena Amenabar Iniguez, Chile
30.- Indra Soledad Kleinhempel Valladares, Chile
31.- Monica Marisol Moreno Muga,Chile
32.- Pilar Rebolledo, Chile
33.- Andrea Villagra, Chile
34.- Claudia Jerez, Chile
35.- Erna Zagal ,Chile
36.- Andrea Munoz, Chile
37.- Jacqueline Mateluna, Chile
38.- Beatriz Crovetto, Chile
39.- Carinne Santana, Chile
40.- Angżlica Bendana, Chile
41.- Isabel Olivares, Chile
42.- Max Aguilera, Chile
43.- Marża Josż Molina, Chile
44.- Alejandra Fuentealba, Chile
45.- Tamara Huanquel, Chile.
46.- Paulina Garcżs, Chile
47.- Carmen Gloria Munoz, Chile
48.- Marża Soledad Cofrż, Chile
49.- Sergio Antoine, Chile
50.- Maria Jose Espinoza, Chile
51.- Alejandra Bauerle, Chile
52.- Ximena Chau, Chile
53.- Doris Rubio,Chile
54.- Heidi Acevedo,Chile
55.- Claudia Acevedo,Chile
56.- Maria Elena Vergara, C
57.- Sandra Soto
58.- Elizabeth Molina
59.- Paula Rios
60.- Rodrigo Gajardo
61.- Andrea Solari
62.- Paula Baranda
63.- Guillermina de la Jara
64.- Monserrat Gajardo
65.- Paola Croma
66.- Erika Leiva
67.- Luis Bravo
68.- Ximena Cruz, Chile
69.- Marcela Serey, Chile
70.- Ismael Serey, Chile
71.- Luisa Torres, Chile
72.- Luis Gżmez, Chile
73.- Loreto Valenzuela, Chile
74.- Lorena Tapia, Chile
75.- Antonia Fortt, Chile
76.- Fernando A. Vivanco, Wisconsin, USA
77.- Gisela Leżn, Chile
78.- Andrea Leżn, Chile
79.- Lorena Calleja, Chile.
80.- Rossana Cerecera, Chile.
81.- HUGO VERA,CHILE
82.- Elena Mena,Puerto Rico
83.-Vangie Vallżs - Puerto Rico
84. Ana Maria Alvarez Cartana - Puerto Rico
85.-KARINNA RODRżGUEZ,MONTEVIDEO - URUGUAY
86.- Antonio Viera Vecchio, Montevideo, URUGUAY
87.- Carlos Vigliola, Montevideo, URUGUAY
88.-Jorge Savecki, Montevideo, URUGUAY
89.- Bianca Koch, Sao Paulo, BRASIL
90.- Evandro Cordova da Silva, Sao Paulo, Brasil
91.- Rodrigo Bertolani, Sao Paulo, Brasil
92.- Ricardo Leonardi Fernandes, Sao Paulo, Brasil
93.-Daniella Costa Neri - Sao Paulo - Brasil
94.-Patricia R. Futema - Sao Paulo - Brasil
95.-Adelina Lourenżo de Oliveira - Sao Paulo - Brasil
96.- Maria Cristina R. Mucciolo - Sao Paulo - Brasil
97.- Caroline Bittencourt - SP _ BRASIL
98. - Rodrigo Ceriquera - SP _Brasil
99. -Caroline Musselli - SP - Brasil
100. - Andrea Correa - SP - Brasil
101. - Adriane Costa e Rocha Ciaffone - SP - Brasil
102.- Daniela Siqueira Costa e Rocha - SP- Brasil
103.- Clżudia Eliana Perin Bertoni -SP - Brasil
104. - Anna Paula de Britto Colacino - SP - Brasil
105. - Michelle Susan Wright - SP - Brasil
106. - Flżvia Cordovil -SP - Brasil
107. - Regina Rodrigues - SP - Brasil
108. - Elizabeth M-Ramalho MI - US
109.- Gerson Amado - SP _ Brasil
110.- Gislene Guimaraes- SP_Brasil
111.- Fabiano Tricarico - SP_Brasil
112.-JORGE FALCAO-BA-Brasil
113.-Jacques Chachamovitz-SP-Brasil
114.-Thais Helena Medeiros-SP-Brasil
115.-Sandra Regina Miguel - SP - Brasil
116.-Kelly Cristina Brito- Brasil
117.-Daniela Marques Silva - Brasil
118.-Camila do Nascimento - Brasil
119.-Eliane de Lima Davrius-Brasil
120. - Elaine Jordao - Sao Paulo - Brazil
121. - Sylvia & Allan Outrup - Denmark
122. - Lisa Hoej - Denmark
123.- Preben Haagensen- Danmark
124. - Susanne Hansen - Denmak
125. - Tanja Petersen - Denmark
126. - Malene Thykjar - Denmark
127. - Victor Platushyn - Ukraine
128. - Olga Platushyn - Ukraine
129.-Elaine Jordao
130. Magdalena Szymanska - Poland
131. Radoslaw Zajko - Poland
132. Rafażż Pawluczak - Poland
133. Anna Paczewska - Poland
134. Hanna Zolnierzak - Poland
135. Dominika żżżżgiewka- Poland
136. Ula Miżżniakiewicz - Poland
137.Marzena Szwagrzyk -Poland
138.Dominik Kmiecik - Poland
139. Agnieszka Wolff- Poland
140. Olga Lang - Poland
141. Karolina Skwirut- Polska
142. Dorota Gralka - Poland
143. Jagoda Skibiska - Poland
145. Aleksandra Rżżaska
146. Ewa Mażżgorzata Walżżcka Poland
147. Katarzyna Krupiska Polska
148. Boguslawa Symonowicz Polska
149. Piotr Chmielowiec - Polsa
150. Emilja Jakżbczak- Poland PS. Moja siora sie ladnie wqrwila jak
                               to zobaczyła ;)))))0
151. Paweżż Jakżbczak- PoLaNd
152. Katarzyna Ziemczonek - Polska
153. Marta -ukowska - Poland
154. Katarzyna - POLAND
155. Natasza Hożżownia - Poland
156. Rafażż -ukowski-Poland
157. Ola Wysoczaska-Poland
158. Weronika żżwietliska - Poland
159. Rafażż Starek - Poland
160.Izabela Minkiewicz-Poland
161. Dorota -miejko - Poland
162. Kamila Dondziak - Poland
163. Kinga Siniarska - Poland
164. Anna Tymiżżska - Poland
165. Rafal Kierzek - Poland
166. Jacek Jadczak. Poland
167. Krzysztof Rathe - Poland
168. Edyta Ratyżska - Poland
169. Iwona Cholewa - Poland
170. Anna Zelazowska - Poland
171. Monika Adamska - Poland
172. Tomek Adamski - Poland
173. Agata Stepniak - poland
174. Aleksandra Taranko POLAND
175. Marzena Walczak - Poland
176.Kasia Sulimierska -Poland
177. Magda Dobrowolska- Poland
178.Karolina Boniecka-Poland
179.Anka Skrzyńska-Poland
180.Marta Zaionc-Poland
181.Paulina Sojka-Poland
182. Kamila Sadowska - Poland
183.Agnieszka Trocińska-Poland
184.Mariusz Wróbel-Poland

pozdr ;)
cld@op.pl

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes