alsa 0.9 + emu10k1

hello,

mam problem z emu10k1.  wszystko dzialalo pieknie, do momentu kiedy
zainstalowalem alse 0.9 (do obslugi ktorej notabene musialem
doinstalowywac pakiety z sarge'a). efekty sa takie, ze po wydaniu
polecenia /etc/init.d/alsa start mam komunikat:

ALSA
/usr/src/modules/alsa-driver/include/../alsa-kernel/core/oss/mixer_oss.c:995: unable to register OSS mixer device 0:0
ALSA
/usr/src/modules/alsa-driver/include/../alsa-kernel/core/oss/pcm_oss.c:2102: unable to register OSS PCM device 0:0

po czym moge sobie ustawiac co chce softem typu alsamixer-0.9 i wszystko
niby dziala (xmms, mplayer) tylko dzwieku nie ma. glosniki oczywiscie sa
dobrze podlaczane. widac wyraznie, ze cos zle ustawilem z mixerem, i tym
razem nie chodzi o mute na ktoryms z kanalow (bo tak bylo we wszystkich
znalezionych przeze mnie przypadkach, ktore wygooglalem). i o co chodzi?

--
pozdrawiam,
Tomasz Kotecki