Re: logowanie na x'ach + quotaon -a

On Sun, Jan 12, 2003 at 04:14:17PM +0100, t0masz zab0rowski wrote:
> roznice sa raczej dla systemow V i BSD. lnux ryie rowno ze wszytskich,
> wiec tu sa problemy...

Chciałbym zauważyć, że wiadomość, która posłużyła jako baza do Twojej
odpowiedzi została raczej błędnie przez Ciebie przycięta, dzięki
czemu wygląda na to, że ja jestem autorem stwierdzenia 'Kazdy unix...',
co nie jest prawdą.

Postuluję zatem nieco uważniejsze czytanie i bardziej odpowiedzialne
ripostowanie oraz cytowanie, co powinno pomóc w przyszłości w unikaniu
nieporozumień i ułatwić zrozumienie wątku dla osób trzecich.

pozdrawiam
Koniu