Re: logowanie na x'ach + quotaon -a

On Sat, Jan 11, 2003 at 06:00:58PM +0100, t0masz zab0rowski wrote:

> a ja pozwole sobie zauwazyc iz runlevele sa w kazdym unixie...
a czy ktos to neguje?

> przelaczenie na 3 zalatwia problem - startuje siec, w trybie multiuser bez
> X'ow
nie wiem w jakiej dystrybucji (w RH na pewno tak), ale w Debianie nie.

dowod?
prosze:

#apt-get install xdm
(...)
Setting up xdm (4.2.1-4) ...
 Adding system startup for /etc/init.d/xdm ...
   /etc/rc0.d/K01xdm -> ../init.d/xdm
   /etc/rc1.d/K01xdm -> ../init.d/xdm
   /etc/rc6.d/K01xdm -> ../init.d/xdm
   /etc/rc2.d/S99xdm -> ../init.d/xdm
   /etc/rc3.d/S99xdm -> ../init.d/xdm
   /etc/rc4.d/S99xdm -> ../init.d/xdm
   /etc/rc5.d/S99xdm -> ../init.d/xdm

A skoro w /etc/rc2.d jest link wskazujacy na /etc/init.d/xdm
i noszacy nazwe S??xdm, to oznacza to, ze podczas inicjowania
2 runlevelu zostanie wykonany skrypt /etc/init.d/xdm i to
z parameterm 'start'. Ergo - zmiana difoltowego runlevelu
nie zapobiegnie uruchamianiu xdm.

pzdr
Koniu