Re: logowanie na x'ach + quotaon -a

Grzegorz Kusnierz napisał w dniu sob, sty 11, 2003 at 06:11:33 CET co następuje:
: On Sat, Jan 11, 2003 at 05:41:00PM +0100, Tomasz Wojtunik wrote:
: > W sob, sty 11, 2003 at 05:11:40 +0100, Michal Politowski napisał
: >
: > nie wiem czy o to chodzi, ale ja po prostu postawiłem "#" przed
: > /usr/bin/X11/xdm w /etc/X11/default-display-manager
: >
:
: i słusznie gdyż według moich wyliczeń to powinno pomóc.
to juz trzeba stosowac wyzsza matematyke?

: ps. ale i tak IMHO najbardziej elgancko byloby skorzystac z update-rc.d(8)
a mi sie wydaje ze najbardziej elegancko byloby odinstalowac ;> bo po co ma
byc skoro sie nie chce z niego korzystac ;>>

PS. Wlasnie sie wkurzam na mutt'a.. nie chce mi daty pokazywac.. no co za
wisnia ;<

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
  Linux jest przestarzałym systemem nie urastającym technologicznie
                       Windowsowi nawet do pićt
                                   -- Piotr Trzcionkowski