Re: logowanie na x'ach + quotaon -a

t0masz zab0rowski napisał w dniu sob, sty 11, 2003 at 06:00:58 CET co następuje:
: On Sat, 11 Jan 2003, Grzegorz Kusnierz wrote:
:
: > No więc właśnie i mnie zdawało się, że to (zmiana runlevelu domyslnego)
: > to jest raczej rozwiązanie z RedShit^H^H^H^HHat'a. No i sprawdziłem:
: a ja pozwole sobie zauwazyc iz runlevele sa w kazdym unixie...
: przelaczenie na 3 zalatwia problem - startuje siec, w trybie multiuser bez
: X'ow
Kazdy unix ma inna numerologie runlevelow, widac tylko RH jest na tyle
luserfriendly ze opisali ktory runlevel jest do czego ;}

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
  Linux jest przestarzałym systemem nie urastającym technologicznie
                       Windowsowi nawet do pićt
                                   -- Piotr Trzcionkowski