Re: logowanie na x'ach + quotaon -a

Grzegorz Kusnierz napisał w dniu sob, sty 11, 2003 at 05:27:46 CET co następuje:
: On Sat, Jan 11, 2003 at 05:11:40PM +0100, Michal Politowski wrote:
: > On Sat, 11 Jan 2003 15:07:47 +0100, Rafal Bujnowski wrote:
: > > A Mikołaj Menke <santaclaus1@poczta.onet.pl> na to:
: > >
: > > > A ja pozwolę sobie rozwinąć pytanie. Jak to zrobić bez usuwania Xów?
: > >
: > > A nie jest najprościej zmienić runlevel z 5 na 2 lub 3? Prostszego
: > > sposobu nie znam.
: >
: > W Debianie?
: >
:
: No więc właśnie i mnie zdawało się, że to (zmiana runlevelu domyslnego)
: to jest raczej rozwiązanie z RedShit^H^H^H^HHat'a. No i sprawdziłem:
:
: # apt-get install wdm
: (...)
: # ls /etc/rc2.d/* | grep wdm
: S99wdm
:
: Ergo - zmiana runlevelu nic nie da.
To pozostaje uzycie wspanialego narzedzia jakim jest update-rc.d..

IMHO to lekki bezsens, ze mimo runlevel 2 xdm jest ladowany..

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
  Linux jest przestarzałym systemem nie urastającym technologicznie
                       Windowsowi nawet do pićt
                                   -- Piotr Trzcionkowski