Re: Rozmowy za pomocą mikrofonu

Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl>
03-01-10 09:08

debian-user-polish@lists.debian.org
cc

Subject
Re: Rozmowy za pomocą mikrofonu

On Thu, Jan 09, 2003 at 07:59:54PM +0100, Artur Dulęba wrote:
> Nie mogę w inny sposób porozmawiać z moją dużo starszą wiekiem
> rodziną jak tylko głosowo. W windzie jest NetMeeting ale nawet on
> nie działa z mojej sieci akademickiej. Mój szwagier ma stałe modemowe
> łącze w Dialogu. Z jego kompa nie ma żadnych problemów z półączeniem z
> innymi. Natomiast przy próbie rozmowy ze mną tylko on słyszy mnie.
> Czy ktoś zna program tego typu działający pod debianem i czy jest
> szansa, że jeśli nie działa głos w Netmeeting-u, gadu-gadu to będzie
> działał w tym programie w mojej stosunkow szybkiej sieci?
> [...]

twoje problemy na 99% wynikaja z zastosowania maskarady,
wiec jest duze prawdopodobienstwo, ze inne wynalazki nie beda tez dzialac
problem mozna rozwiazac dorzucajac modul do maskarady obslugujacy protokul
H.323
jak ostatnio sie bawilem netmeetingiem to niestety nie udalo mi sie jakos
sensownie
rozwiazac problemu wywolywanie kogos z za maskarady (..wiadomo dlaczego..)
ale w przypadku gdy po przeciwnej stronie jest ktos z publicznym ip i
mozna go wywolac to
reszta (dzwiek/wizja) dziala ok ....

pozdrawiam
Tomek