Rozmowy za pomocą mikrofonu

Mam taki problem:
Nie mogę w inny sposób porozmawiać z moją dużo starszą wiekiem
rodziną jak tylko głosowo. W windzie jest NetMeeting ale nawet on
nie działa z mojej sieci akademickiej. Mój szwagier ma stałe modemowe
łącze w Dialogu. Z jego kompa nie ma żadnych problemów z półączeniem z innymi. Natomiast przy próbie rozmowy ze mną tylko on słyszy mnie.
Czy ktoś zna program tego typu działający pod debianem i czy jest
szansa, że jeśli nie działa głos w Netmeeting-u, gadu-gadu to będzie działał w tym programie w mojej stosunkow szybkiej sieci?
Proszę o pomoc, bo przeszukałem już na google dużo miejsc i natknąłem
się jedynie na podobny problem różnych ludzi ale żadnej odpowiedzi.
Chyba że nikt jej nie zna...
Z góry serdecznie dziękuję

Artur Dulęba

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes