Re: Dzwiek, czyli problem z karta (?)

Zaczelo sie od tego ze dzwiek mi nie dziala. Juz nie
pamietam kto napisal: "na poczatek proponuje fuser -v /dev/dsp"
wiec tak zrobilem, i ... ???

Viku napisał.

Czesc!
<fuser -v /dev/dsp
oto co otrzymalem:
             USER    PID       ACCESS    COMMAND
/dev/dsp      root    507       f....       esd

- co oznacza PID?

i jeszcze co oznacza ACCESS: f.... ??
A co do tego problemu z dzwiekiem, to jeszcze raz go opisze:
Po prostu pewnego dnia "padl" mi dzwiek. Z niewyjasnionych
dla mnie przyczyn. Nic nie robilem (jedynie przesiadlem sie z
WMaker'a na GNOME i zainstalowalem stery do RIVA TNT 2, ale
watpie zeby to bylo przyczyna)

Z gory dzieki za odpowiedz(i)
Narazie
W.