Re: Workstation z Mozilla tylko

On Wednesday 08 of January 2003 22:55, Ruf10 wrote:
> imho nawet nie potrzebujesz menadżera okien

to może rozwiąże Twoje problemy słabego sprzętu jeśli ma tych
mozillo-terminali być więcej:
http://www.linux.bydg.org/spotkania/wyklad-09.php

co do WM-a to icewm jest mały, szybki i da się w nim wyłączyć wszystko
poza pozycją z ,,mozillą'' w menu start. No i rezygnując z procmail-a
na przykład to nie straszne jest raczej to że użytkownik będzie mógł
sobie coś wgrać do ~/ (w końcu newralgiczne ".*" można zabezpieczyć
przed wprowadzaniem zmian), choć oczywiście mogę się mylić.

ps. Przepraszam za ostatniego maila, przypadkiem wybrałem jakiś klucz
      którym został on zakodowany, heh... ;-/

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4