Re: Multi IP

On Wed, 8 Jan 2003, Ruf10 wrote:

> istnienie takich list powoduje spadek popularności manów
hmmm... ?

> sam po sobie wiem że najpierw myśle o poscie a potem o manie
> zanim miałem inet nauczyłem sie dużo więcej (czytając many i doki)

> dalej działa tylko nie jest popularna na niektórych listach
bo to jst lista dyskusyjna!
znajdziesz cos w manach, ale masz problemy, wiec teraz tu piszesz,
szukassz opini na dany temat - piszesz, wydaje Ci sie ze mozna cos zrobic
inaczej - piszesz, robisz to co w manach i dokumentacji opisane, a dalej
Ci nie dziala - piszesz...

acha, oprucz rtfm, funkcjonuje tez ppp :)

> nie każdy wie gdzie szukać odpowiedzi na swoje pytanie ($man <nie wiem co tu powinno być>)
no to napisz na liste:
"panowie, jaka komenda sluzy do przeszukiwania manuali, lub szukania
informacji o systemie, komendach, konfiguracji, etc."

wtedy wszytscy chetni ludzie (a takich tu pewnie duzo :), odpowiedza Ci:

"apropos <slowo>"
"apt-cache search <slowo>"
"www.google.com"

> a google to wyszukiwarka czyli coś co służy do szukania pornoli, prawda?
zastanow sie czy musisz miec komputer, o systemie nie wspomne...

tomasz'ek

ps. jakbym kogos urazil, to niech sobie przeprosiny na googlach znajdzie,
zmieni tresc i sobie mailem wysle

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA