Re: Multi IP

on Wed, 8 Jan 2003 14:49:34 +0100 Tomasz_Plachecki@orfe.pl wrote:

> [...]
> bedac upierdliwym uzytkownikiem listy mam wrazenie, ze ma ona niewiele
> wspolnego z debianem :-)

może akurat nie zna innych list linuksowych albo uznał że w tej są najlepsi

> a wiekszosc rzeczy mozna znalezc w manualach w ciagu 3 minut, nie liczac
> innych dokumentow

istnienie takich list powoduje spadek popularności manów
sam po sobie wiem że najpierw myśle o poscie a potem o manie
zanim miałem inet nauczyłem sie dużo więcej (czytając many i doki)

> w latach 90 funkcjonowala zasada RTFM w miare sie sprawdzala

dalej działa tylko nie jest popularna na niektórych listach

nie każdy wie gdzie szukać odpowiedzi na swoje pytanie ($man <nie wiem co tu powinno być>)
a google to wyszukiwarka czyli coś co służy do szukania pornoli, prawda?

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes