Re: Sterownik nVidia - problemy

On Wed, 8 Jan 2003 21:19:30 +0100
Tomasz Wojtunik <kedys@go2.pl> napisał(a):

> Ten sposób napewno działa - poszedłem za radą kolegi - teraz przed
> Xami wyskakuje ładne logo NV
> - ktoś kiedyś napisał: "zainstalowałem pakiety *-src" - może tylko
> o kompilowaniu tych źródełek zapomniał ;)
Z NVidia nie jest taki piknie - mialem ostatnio w tomu TNT V64 - skompilowalem,
zainstalowalem, modprobe dziala piknie, Xy na sterowniku vn (oryginalne z
xfree86) dziala piknie a na sterownikach z nvidi wyskakuje mi black screen z
czerwonym kursorem (w logach pusto - w sensie normalny kawalek Xow a pozniej juz
nic - zwiecha kompa) - no ale na szczescie ja mam w domciu Matroxa a z tym nigdy
problemow nie bylo (a nvidie dalem kumplowi na winde - tam niestety nie bylo
problemow ;()

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)