Listy debianowe. Bylo Re: NSF Collections

Marcin Sochacki napisał.

> Nie musisz być zapisanyu na listy debianowe aby wysyłać na nie maile.
> Stąd spamy.
> Można wysłać im fakturę na $1000:

Witam.
Dziekuje za podanie linku. Dobrze by bylo gdyby go poznal nasz reklamodawca.
Hmm. moze by jemu wybaczyc. Coz pojawilo sie i po reklamie. Ale chcialem
uzytkownikom, ktorzy nie znaja i sa tu nowi na liscie zaproponowac
http://www.debian.org/MailingLists/index.pl.html Wlasciwie to samo - tyle, ze po
polsku.
Bardzo ciekawe kolejne linki i to, ze mozna sobie wybrac wersje jezykowa.
Obecnie w wolnym czasie tworze nowa wersje linuxlandii. Jest to element
lesnej witryny http://www.forestlandia.one.pl  i  obecna linuxlandia wykonana
wczesniej
przez kolege http://www.forestlandia.one.pl/linuxlandia/index.html
Wlasnie ja bede przebudowywal i jej czesc chce tez cos napisac na temat Debiana.
Wydaje mnie sie ,ze warto tez bedzie zamiescic linki do debianowych witryn,
o ktorych przed chwila powiedzialem.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000