Sterownik nVidia - problemy

Witam,

Zainstalowałem sobie pakiety 'nvidia-glx-src' oraz 'nvidia-kernel-src'
(stable). Skonfigurowałem 'xserver-xfree86' jednak X'y nie chcą się ładować,
"mówią":
..
(EE) NVIDIA(0): Failed to initalize the NVIDIA kernel module!
(EE) NVIDIA(0):  *** Aborting ***
(II) Unloading /usr/X11R6/lib/modules/libvgahw.a
(EE) Screen(s) found, but none have a usable configuration.
..

W logach dopatrzyłem się również, że 'GLCore' się nie ładuje - pisze, że go
nie ma (i nie wiem czy jest).

Nie wiem, czy mam jeszcze z tymi pakietami 'nvidia-*' coś zrobić?! Nie wiem
dlaczego nie może załadować 'kernel module'. Mam standardowy 2.4.18-686
(stable), próbowałem skompilować, jednak po kilku nieudanych próbach
zaprzestałem (szkoda czasu na PII/350MHz).

Próbowałem przy konfiguracji 'xfree86' z frame buffering oraz bez, z 24
bitami oraz 16. Ustawiałem w biosie przerwanie karty 10 oraz 11. Żadna z
tych opcji nie zadziałała.

Nie wiem, co jeszcze mogę w tej sytuacji zrobić, może włączyć ładowanie
jakichś modułów? Oczywiście 'xtt' mam wyłączone.

Może muszę mieć nowszego kernel'a?

--
huan