Re: stable?

On Tuesday 07 of January 2003 15:16, Mateusz Papiernik wrote:
> widać po prostu miałeś pecha - ja upgradowałem z potato, wszystko
[...]

Z tego co mi wiadomo to rozpoczęło się/trwa przekompilowywanie
wszystkiego na gcc-3.2 więc to może być powodem braku wielu aplikacji
i też nie działania jakiś większych projektów (np. gnome2). imho
wystarczy poczekać i poczytać co się dzieje na buildd.debian.org albo
po prenumerować odpowiednie listy mailowe (czy jak to ładnie nazwać ;-/)
Osobiście używam sid-a od dość dawna i nie miałem z nim żadnych
problemów (chyba jestem w czepku urodzony ;-)) a od pewnego czasu
używam na dodatek paczek kde3.1 z HEAD (w sumie to co będzie w 3.2 ;-))
skompilowanych gcc-3.2 (a dla czepialskich: g++-3.2) i też pięknie
chodzą (poza nielicznymi przypadkami, gdzie musiałem poprostu paczkę od
nowa przekompilować bo ominęło ją automagiczne kompilowanie razem z
resztą).

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4