Re: Multi IP

On Wed, 8 Jan 2003 Tomasz_Plachecki@orfe.pl wrote:

:> jasne,
:> definiujesz sobie poprostu logiczne interfejsy na fizycznych kartach
:> np dla eth0 moze byc eth0:0, eth0:1...itd
:>
:> bedac upierdliwym uzytkownikiem listy mam wrazenie, ze ma ona niewiele
:> wspolnego z debianem :-)
:> a wiekszosc rzeczy mozna znalezc w manualach w ciagu 3 minut, nie liczac
:> innych dokumentow
:> w latach 90 funkcjonowala zasada RTFM w miare sie sprawdzala
nie pamietam jak w '90, ale w '95 aby dostac konto w mojej szkole trzeba
bylo znac _DUZE_ podstawy linuxa..

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
W nastęnym wcieleniu chcę być krasnoludem, albo nawet dwoma, żeby sie
            materiał się nie zmarnował. (i tak wyjdą duże)
                                   -- Sigi D.