Re: Re(2): stable?

W liście z wto, 07-01-2003, godz. 16:40, Tomasz T. Ciaszczyk pisze:

> :> Zalety make-kpkg można mnożyć bez końca :-P
> Proponuje na EOT takie slowa: kazdy lubi inaczej.
> Niektorzy zamiast /boot robia /usr/src/boot
> czy tez inne wydziwiasy ;}

Ja sie jeszcze wetne przed EOT.
U mnie upgrade do sida tez przebiegl bezproblemowo.
Ale...
W czesci aplikacji (np anjuta :( ) znikaja czcionki, pokazuja sie i
znikaja co wkurza mnie niezmiernie.
Karta geforce xfree 4.2.1 + sterowniki nvidii.
I nie ma pomyslu w logach nie ma nic, na googlach nic nie znalalem.
Bede wdzieczny za kazdy pomysl.

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes