Re: Re(2): stable?

On Tue, 7 Jan 2003, Marcin Owsiany wrote:

:> Nie mówiąc o tych, które są potrzebne do odinstalowania takiego jądra
:> kiedy już się znudzi :-)
:>
:> Sprawa komplikuje się ponadto jeśli kompilujemy jądro na innym systemie
:> niż ma zostać zainstalowane.
:>
:> Poza tym kompilacja do paczki zapewnia, że w /boot/config-bleble zawsze
:> jest konfiguracja danego jądra.
:>
:> Zalety make-kpkg można mnożyć bez końca :-P
Proponuje na EOT takie slowa: kazdy lubi inaczej.
Niektorzy zamiast /boot robia /usr/src/boot
czy tez inne wydziwiasy ;}

:> Marcin
PS. Spotkalem sie z konfiguracja serwa mojego brata... Zalamalem rece jak
to zobaczylem, ale on na to: mam przynajmniej pewnosc, ze jak mnie zwolnia
to nie znajda latwo chetnego admina na szukanie gdzie sa confy
poukrywane... /etc mial prawie puste ;>

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
"...ale był rzadkim okazem człowieka, który bez zastanowienia dawał wszystko
   co miał, chociaż zdumiewało go, kiedy jego dar był doceniany..."