Re: [OF] Jajo 2.4 i quota

On Mon, 6 Jan 2003, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:

Kocham sam sobie odpowiadac.

:> Moze nie na temat, ale mam problem. Po komplikacji jaja 2.4 nie dziala mi
:> noexec na partycje.
:> Przy jaju 2.2.x problemu nie mam zadnego, natomiast na 2.4 exec dziala ;<
:> /dev/hda7 on /home type ext2 (rw,noexec,nosuid,nodev,usrquota)
:> Czegos nie wkomplikowalem? Jezeli tak, to czego?
Blah... mea [?] culpa.. Mialem partycje nie podmontowana jako noexec,
chociaz w fstabie bylo ze ma ja montowac noexec.. Wystarczylo mount -o
remount /home i zadzialalo.

mount pokazywal jedno, a /proc/mount co innego ;<

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
    ...wszystko się przewróci, a stałe równowagi dalej będą stałe.
                         -- dr hab. S. Roszak