Re: stable?

> Już się dzielę. Jestem świeżo po perypetiach związanych z
> przerzucaniem się z testing na unstable. To był błąd i odradzam! Co do
> stabilności to nie zauważyłem problemów tzn. generalnie system jest
> stabilny, co

widać po prostu miałeś pecha - ja upgradowałem z potato, wszystko
poszło BARDZO gładko, i jest to jedyna rzecz której w mojej przygodzie
linuxej nie żałuję nawet ociupinkę - Sid sprawuje się po prostu
rewelacyjnie, IMO. A uwierz, na prawde nie służy mi jako stacja do
zabawy...

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support