Re: [Fwd: Re: dvd, raid]

jaki kontroler
jakie ustawienia przy kompilowaniu jadra

CZESCIOWA ODPOWIEDZ
bedziesz widzial dyski jako w raid(1) np:
/dev/ataraid/d0
/dev/hde, /dev/hdg

przy czym odwolujesz sie do /dev/ataraid/d0 (/dev/hde i /dev/hdg
zostawiasz w spokoju)

wazne by dobrze wykryl kontroler dyski
cat /proc/pci
kontroler podaje ci 5 obszarow I/O (nazwilmy je od A do E)
w parametrach startu musisz podac ide2=A,B+2 ide3=C,D+2
nalezy dodac 2 do drugiego i czwartego parametru parametru by wlasciwie
wykrywal raid'y
np. dla ide2:
I/O at 0xec00
I/O at 0xe800