Re: Re(2): stable?

On Mon, 6 Jan 2003 elb@indyw.most.org.pl wrote:

:> > hmm... zebys sie nie zdziwil, ze sa jajka w .rpm'ach.. w .deb tez
:> > znalazlem juz gotowe binarki..
:>
:> przeciez napisalem wyraznie, nie chodzi mi o gotowe deby...
to akurat byla odpowiedz do Twojego przedmowcy ;>

:> a polecenia apt-cache znam i nie trzeba mi uswiadamiac jego istnienia :)
:>
:> > [muzyka=pszczulka maja] gdzies jest, lecz niewiadomo gdzie...[/muzyka].
:>
:> podkreslam, 2._5_.x, a nie 2.4.x
wiem, dlatego napisalem ze gdzies jest, a nie podaje gdzie ;>

:>
:> > z jajkiem oraz apachem to ja podchodze w ten sposob ze wole samemu
:> > skomplikowac niz bawic sie z gotowymi pakietami.
:> > spotkalem sie, ze w .deb z sourcem nie bylo wszystkiego co mi bylo
:> > potrzebne wiec zawsze to sciagam czyste .tar.gz
:>
:> apache dziala mi znakomicie, a i kompilacja kernela jest przyjemniejsza (trzy polecenia zamiast ok. dziesieciu). dlatego szukam zrodelek z katalogiem 'Debian' inside :)
cos php sie trynil ;}
ja jednak wole 10 komend zamiast 3.
a dokladnie to mniej:
make menuconfig, make dep;make modules;make modules_install;make bzImage;
cat arch/i386/boot/bzImage > /boot/bzImage;lilo;shutdown -r now

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
 Gotta' get back to Reality... now where is that stupid Blue Dragon?